Identitate vizuală

SERVICIILE NOASTRE

Misiune, viziune

Viziune și misiunea definesc existența afacerii tale și prezintă principiile de funcționare a ei. Împreună, ele arată direcția în care organizația trebuie să se îndrepte și ilustrează exact ceea ce reprezintă firma ta.

Valori

Valorile sunt esența identității. Ele susțin viziunea și modelează cultura companiei. Sunt principii, credințe și filosofii care stau la baza afacerii și au menirea să educe clienții și potențialii clienți în legătură cu ce înseamnă compania, aducând clarificări asupra identității ei.

Culori & Fonturi

Realizarea unei identități a afacerii implică alegerea unor fonturi și culori distinctive. Odată alese, ele se folosesc în toate materialele, fie că sunt digitale sau tipărite, pentru a da consistență, unicitate și valoare comunicării.

Sigla

Sigla conferă firmei un reper vizual pe care oamenii să-l recunoască ușor. Folosirea acestui simbol pe toate materialele, în campaniile de promovare și pe site, oferă o expuneră consistentă și continuă față de marca ta.

Carti de vizita

Cărțile de vizită sunt folosite ca mijloc publicitar la scară mai mică. Ca atare, ele reprezintă afacerea atât în cuvinte cât și în design și trebuie concepute conform identității create, pentru a o susține și a o evidenția.

Flyere & roll-upuri

Flyerele și roll-upurile sunt o modalitate economică și eficientă de promovare și de captare a atenției publicului țintă. Ele trebuie să respecte identitatea vizuală a firmei, să aibă un design clar, curat și îndrăzneț care să reprezinte compania și să transmită mesajul cheie potențialilor clienți.

Mape de prezentare

Sunt un instrument de marketing și promovare care te ajută să-ți consolidezi imaginea firmei prin prezentarea diverselor materiale care se pun în ele - documente, oferte, contracte, flyere - sub o formă profesionistă și elegantă.

Cataloage & broșuri

Sunt un mijloc complet de informare a clienților și potențialilor clienți datorită cantității mari de informații conținute de acestea. Designul broșurii sau catalogului contează foarte mult întrucât prin intermediul lui se vizează atragerea atenției clienților și potențialilor clienți asupra produselor și serviciilor firmei.

Grafica social media

Crearea unei prezențe vizuale puternice pe social media, care să persiste în mintea consumatorilor, este ceea ce un designer cu experiență urmăreșete nu numai printr-o imagine frumoasă și prin mesajul comunicat, ci și prin respectarea identității vizuale a firmei tale.

Grafica publicității digitale

Oamenii de afaceri au nevoie de serviciile designerilor grafici cu experiență pentru a crea materiale de marketing și promovare care să aibă impact. Alături de mesajul comunicat, grafica digitală are rolul de a capta și de a păstra atenția potențialilor clienți.