Obiectivele marketingului

SERVICIILE NOASTRERESURSE UTILE

Obiectivele marketingului

Marketingul online reprezinta pentru mediul de afaceri, o adevarata mana cereasca avand in vedere impactul pe care tehnicile acestui tip de marketing, il are pentru brand-urile implicate.

✅ Cresterea vanzarilor

Cresterea vanzarilor este un obiectiv de marketing digital de nivel superior pentru multe companii, deoarece imbunatateste veniturile si este usor de masurat. Folosind indicatori cheie de performanta, puteti apoi sa va comparati progresul catre atingerea obiectivului si puteti urmari acest lucru in foile de calcul.

✅ Imbunatatirea ratei de conversie

Acesta este un alt obiectiv al marketing-ului digital care poate fi urmarit in Google Analytics. Configurand urmarirea obiectivelor in Analytics, veti avea rapoarte despre conversii pentru sursele dumneavoastra de trafic, campanii, cuvinte cheie, pagini de destinatie, locatii si asa mai departe.

✅ Control asupra procentului vizitatorilor

Vizitatorii noi vs recurenti este o valoare disponibila in Google Analytics si este usor de urmarit. Stiind cati vizitatori se intorc este un obiectiv important, deoarece va ajuta sa vedeti cat de eficienta este afacerea dumneavoastra in ceea ce priveste loialitatea vizitatorilor si a clientilor.

✅ Volum de trafic organic

Traficul organic este trafic natural din paginile cu rezultatele motorului de cautare. Este considerat trafic gratuit si este distinct de traficul platit. Multe companii au obiectivul de a creste traficul vizitatorilor organici prin obtinerea unui clasament ridicat al motorului de cautare prin implementarea optimizarii motorului de cautare.

Pentru a realiza acest lucru, trebuie sa faceti modificari pe site-ul dumneavoastra web, care sa fie eficiente la imbunatatirea clasamentelor si una dintre cele importante este includerea cuvintelor cheie in continut. O alta tactica importanta este crearea de linkuri de calitate care sa indice site-ul dumneavoastra web.

✅ Reduceti rata de respingere

Rata de respingere in analiza este definita ca persoanele care intra pe site-ul dumneavoastra si pleaca mai degraba, decat sa vada in continuare alte pagini. Aceasta este o masura importanta a calitatii site-ului dumneavoastra web, deoarece aproape toate companiile isi doresc ca vizitatorii sa finalizeze o actiune precum cumpararea, contactul sau descarcarea de pe site-urile lor web.